Re: Debian Weekly News - February 6th, 2002

Martin Samuelsson <cosis@lysator.liu.se> writes:

[...]
> Har någon på den här listan några kommentarer om det ovanstående?

Jag har själv funderat på att ge någon engångssumma men som de säger
så verkar det inte finnas något bra sätt att donera pengar om man inte
befinner sig i USA.

Rent generellt så är det svårt att skicka pengar ifrån Sverige till
USA, oftast vill mottagaren ha en check alternativt "international
money order" vilket kostar pengar. Det slår mig nu att Western Union
kanske är ett sätt - dvs. att inte gå till bankerna
(<URL:http://www.x-change.se/svenska/skicka_pengar/>).

--
(          www.dtek.chalmers.se/~d4jonas/         !     Wei Wu Wei     )
(        Meaning of U2 Lyrics, Roleplaying        !  To Do Without Do  )