Re: Muchos gracias!

Jonas Anderson <jea@abc.se> writes:

>          nu är jag väl en glädjedödare men är det rekomendabelt
>          att styra mot unstable innan man fått till stable?

Jag har kört unstable sedan jag började runt januari 97 och har haft
ytterst få problem som varit relaterade till att det är unstable. Nu
tungkör inte jag systemet och jag har en ytterst fientlig brandvägg
så jag stöter på så sätt på få problem.

Jag skulle vilja säga att det beror på hur kunnig man är rent
generellt och hur mycket tid man vill lägga ned. En variant är att
installera unstable och sedan byta ned sig då man inser att man tagit
sig vatten över huvudet. Det går utmärkt att skjuta sig lite här och
var med unstable men det kan man göra med stable också...

--
(          www.dtek.chalmers.se/~d4jonas/         !     Wei Wu Wei     )
(        Meaning of U2 Lyrics, Roleplaying        !  To Do Without Do  )