Re: blad podczas instalacji debian 6.0.3

On Tue, 17 Apr 2012 00:21:59 +0100
Raf Czlonka <rjc@linuxstuff.pl> wrote:

> Witam,

> Próbowałeś najnowszą wersję (6.0.4)?

> Na pierwszy rzut oka wygląda to na kartę która wymaga niewolnego
> firmware'u. Zapisz firmware na USB i załaduj podczas instalacji.

> Czy masz możliwość wyłączenia karty sieciowej w BIOSie, a jeśli tak to
> czy to zrobiłeś przed próbą instalacji z oddzielnej?
>
> A może to coś innego? Nie wiem, moja magiczna kula słabo dziś działa.
> --
> Raf
>

> --

Cześc.

A może wystarczy chwile dłużej poczekać gdy komputer
"zastygl w bezruchu". Instalator powinien powiadomić
,że urządzenia nie może wykryć lub potrzebuje firmware.

Instrukcjie jak załadować firmware znajdziesz w podręczniku
http://www.debian.org/releases/stable/installmanual

Jeśli będziesz miał problemy z załadowaniem firmware to możesz
skorzystać z o obrazu non-free.
Obraz jest dostępny tylko w wersji  netinst.
http://www.debian.org/releases/stable/debian-installer/

O ile dobrze pamiętam to w instalatorze w trybie expert
można pominąć wykrywanie urządzeń sieciowych,
ale to rozwiązanie jest tylko dla osób które wiedzą co robią.