APC - czyszczenie cache'u

Witam,
dziwna sprawa dzieje się z moim APC, apc_ttl mam ustawione na 7200 (w zasadzie na jaką wartość bym nie ustawił to i tak jest to samo) i za cholerę nie chce mi przeładowywać się co ten czas.

do php.ini mam dodane coś takiego:

extension=apc.so
apc.enabled=1
apc.shm_size=512
apc.stat=1
apc.shm_segments=1
apc.ttl=7200
apc.user_ttl=7200
apc.num_files_hint=20000

lecz APC nie reaguje ani na liczbę uderzeń w plik ani na ttl'a. Spotkał się ktoś z Was z takim nieujażmionym zachowaniem? Bo normalnie to ręcznie co jakiś czas muszę cache czyścić, gdyż APC tak mogłoby równie dobrze chodzić i cały czas.

--
Pozdrawiam
Paweł Chyl