Re: [debianPL] Czy mozna dodac to do konfiguracji listy

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Lukasz Szybalski napisze:

[...]
> Je nie jestem az technologicznie zaawansowany.

... dlatego ...

> Nie widze czemu to jest takim duzym problemem.

No właśnie.

> Jesli jestescie tak
> dobrze zaawansowani, wy macie wasze "sortuj" a dla tych co nie maja
> opcji sortowania a dostaja 50+ emaily na dzien beda mogli chociaz
> "[debianPL] sortowac oczami."

Masz tu regułkę z gmaila

Matches: to:(debian-user-polish@lists.debian.org)
Do this: Skip Inbox, Apply label "debian"

Jeśli masz jakiegoś innego klienta, to może zapytaj wprost
jak go skonfigurować, a nie zaczynaj od "może byście tak jeździli
lewą stroną w Warszawie bo łatwiej by mi było skręcać w moją
ulicę".

Pozdrawiam

--
Jacek Kawa  **If you think things can't get worse it's probably
              only because you lack sufficient imagination.**