Odp: Problem z kartami sieciowymi

Dnia 14-10-2007 o godz. 12:00 Marek Chrobak napisał(a):
> Serdecznie witam
>
> Miałem zainstalowany serwer na Debianie Etch, lecz ostatnio kupiłem nowy
> komputer na serwer oraz wymieniłem karty sieciowe. Niestety w nowym
> komputerze karty sieciowe nie są widoczne pod eth0 i eth1, lecz eth2 i
> eth3. Co muszę i w jakich plikach zmienić by były widoczne jako eth0 i
> eth1?
>
> Pozdrawiam
> Marek Chrobak

> Jarosław Drob, Przyjdziemy i Spie***ymy - poznaj kandydata!
> Kliknij >>> http://link.interia.pl/f1bef

Osobiście proponuję ustalić która karta jest która (po MAC-ach)
a następnie dać przeszukanie katalogu etc i pozamieniać odpowiednio ethN
na ethM
gdzie N - pierwotne oznaczenie M docelowe oznaczenie
ja tak robiłem w serwerze uczelnianym.

Poleć dokąd chcesz w promocyjnej cenie.
Nowy Jork już od 739 zł
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fsamoloty.wp.pl%2F&sid=63