Re: Problem z kartami sieciowymi

On Sunday 14 of October 2007 12:00:19 Marek Chrobak wrote:
> Serdecznie witam
>
> Miałem zainstalowany serwer na Debianie Etch, lecz ostatnio kupiłem nowy
> komputer na serwer oraz wymieniłem karty sieciowe. Niestety w nowym
> komputerze karty sieciowe nie są widoczne pod eth0 i eth1, lecz eth2 i
> eth3. Co muszę i w jakich plikach zmienić by były widoczne jako eth0 i
> eth1?

Otwórz plik /etc/udev/rules.d/z25_persistent-net.rules
Dalej powinieneś wiedzieć co zrobić.

Pozdrawiam
--
Grzegorz Szymański | mailto:czadmang@poczta.fm | pgp:0x14A27314
jabber ID: czadmang@jabber.autocom.pl

Lepsze wiadomosci z kraju i z zagranicy.
Nie wierzysz? Sprawdz - http://wiadomosci.interia.pl/