Re: kernel 2.6 w debianku stable

Czesc!

On Thu, Sep 07, 2006 at 12:11:08PM +0200, Marcin Bieniaszewski wrote:
> hejka
>
> mam jajko instalowane z paczki oraz grub-a
>
> jajko: boot/vmlinuz-2.6.8-2-k7
>
> w debianie stable jest juz nowe jajko:
>
> The following NEW packages will be installed:
>  kernel-image-2.6.8-3-k7
> The following packages will be upgraded:
>  kernel-image-2.6-k7
>
> i tutaj mam do Was pytanie, poniewaz zawsze sam recznie kompilowalem
> jajka z serii 2.4.x
>
> czy jak apt bedzie upgrejdowac to jajko to o cos bedzie mnie pytac ?
> w sensie czy bede musial konfigurowac od zera jak w przypadku zwyklej
> [...]

Jesli robisz upgrade paczki z aktualnie dzialajacym kernelem,
to APT zapyta Cie, czy na pewno chcesz to zrobic, gdyz konieczny
bedzie reboot systemu :)

Kernele z paczek to gotowe do instalacji kernele, ktore zostaly
wczesniej skonfigurowane i skompilowane przez opiekuna pakietu,
wiec nie moga nic wiedziec o konfiguracji Twojego kernela.

Pozdrawiam,

P.