Re: zdalne sterowanie maszyny Windows z shella

Wojciech Ziniewicz napisał(a):
> NTG
> Ale tak szybko:
> Da się.
> Ssh na win też istnieje.
Co nie znaczy automatycznie, że da się pod tym ssh coś sensownego zrobić :-P
www.cygwin.com - srodowisko linuxa pod windowsy - dziala wolno
(cholernie wolno ) ale dziala (pełna funkcjonalnośc linuxa) .

Nie do końca. Nie tyle linuksa, co po prostu środowisko GNU i przyległości. Poza tym jest jeszcze mingw, czy jak to tam się nazywało.

no i druga opcja - svcviewer - mozliwe odpalenie vnc ale pod konsolą
tty a nie pts.

p.s. na prawde nigdzie nie masz srodowiska graficznego ?

To nie ja akurat zadawałem pierwotne pytanie, ale pozwolę sobie zauważyć, że praca po vnc czy rdesktopie przez GPRS jest, lekko mówiąc, średnio wygodna.