Re: Exim4 i 2 serwery pocztowe

On Thu,  3 Aug 2006 12:22:32 +0200, Paweł Tęcza wrote:
[...]
> Obawiam sie, ze nawet Exim4 nie jest taki sprytny i sam musisz sie
> zajac sprawdzaniem, ktory z serwerow pocztaX w danym momencie dziala.

Dlaczego miałby nie być?
router manualroute z odpowiednim route_list nie wystarczy?

Do oryginalnego anonima: w odpowiedzi na pytanie o smarthosta wpisz obydwa,
oddzielone dwukropkiem, a następnie poczytaj dokumentację i zrozum dlaczego
to działa.

--
Michał Politowski
Talking has been known to lead to communication if practiced carelessly.