Dwie sprawy: acpi debug i sysv-rc-bootspalsh (Debian Eth)

Witam.

  Chcialbym uciszyc ACPI debug. W tej chwili po przelaczeniu sie z trybu
graficznego na tekstowy to nie moge pracowac bo co chwila ACPI generuje
mi komunikaty na konsoli typu debug. Wiem, ze moge w syslogu zmienic
zeby status komunikatow typu debug nie wyswietlal na kosoli. A to jest
wylaczenie wszystkiego o statusie debug a ja chcialbym uciszyc samo acpi.

Druga sprawa to problem z pakietem sysv-rc-bootspalsh. Uzywam Debiana
Eth i nie moge zinstalowac poprawnie tego pakietu. W zwiaku z tym mam
ladny bootsplash ale bez paska postepu tzw. progresbara  :)

Czy ktos podsunie jakas sugesiw jak poprawic moja konfiguracje.
Umili mi to zycie :D Z gory dzieki za pomocna dlon ;)

Pozdrawiam.
--
# Piotr najduk(at)dami(dot)pl [+] Powered by [+] NIK # HaflingeR #
# LRU # 217130                [*]   Debian   [*] IRC # debian.pl #