Re: apache2

Wiem, że to mało "profesjonalne" ale w KDE pod Synapticiem masz
rozwiązaną sprawę...
Matti

W Twoim liście datowanym 11 kwietnia 2006 (21:40:40) można przeczytać:

s> Witam!

s>      apt-get install apache2 zainstalowalem apacha v. 2.0.5
s>      razem z nim zainstalowalo sie pare dodatkowych pakietow do tegoz
s>      serwera.
s>      chce teraz usunac tego apacha komenda apt-get remove apache2 i
s>      usuwa mi tylko jeden pakiet "apache2" pozostawiajac cala
s>      strukture serwera i pliki konfiguracyjne w systemie.
s>      poza tym serwer www nadal dziala.

s>      czy mozna odwrocic caly proces instalacji apache2 czyli
s>      dokumentnie usunac wszystkie uprzednio zainstalowane dodatkowo
s>      pakiety?

s> --
s> Pozdrowienia,
s>  stentor