Samba prawa dostepu help

Witam
Uzywam serwera działającego na debianie jako serwera plików i przypadkowo skasowałem sobie plik smb.cong probowalem go znowu napisac ale cos mi nie wychodzi z prawami dostepu do plików. Tzn. komputery pod windowsem widza pliki, mozne je bezpośrednio otwierać a w do głownego folderu "download" nawet dodawać usuwać(tylko jak sa przeniesione z windowsa) itd. Jedyny problem jest z wszystkimi podfolderami ktore da sie otwierac wraz z plikami ktore w nich sa ale o edycji nie ma juz mowy.
moglby mi ktos poprawic plik smb.conf?? :)
=====================================
smb.conf
============================

[global]