Re: amd64 i emulacja i386

mons wrote:

> Poniewaz chce miec wszystko w jednym, a ze cala reszte robie w tym
> katalogu, to czemu mam miec proc w innym. W debianie proc jest w /proc
> a nie w /var/proc/ ...

Tak, proc jest w proc ;-)  ale musisz mieć do tego dostep z poziomu
chroot  stąd konieczosc mountowania. Nie mozesz odwolac sie z chroot do
/proc jesli nie masz wczesniej tego zamountowanego.Jestem  pewiem ze
twoje klopoty wynikaja ze zle podmontowanych zasobow. Moja czesc fstab
dotyczaca chroota:

#chroot32
none    /var/chroot/sarge-ia32/tmp      tmpfs   defaults 0       0
/var/chroot/sarge-ia32/tmp      /tmp    none    rw,bind  0       0
none    /var/chroot/sarge-ia32/proc     proc    defaults 0       0
/var/chroot/sarge-ia32/proc     /proc   none    rw,bind  0       0
/home   /var/chroot/sarge-ia32/home none rw,bind   0       0
/root   /var/chroot/sarge-ia32/root none rw,bind   0       0
/dev    /var/chroot/sarge-ia32/dev none rw,bind    0       0

> Zrobilem:
> cdebootstrap --arch i386 sarge /emul/ia32-linux/ http://ftp.pl.debian.org/debian
> i nadal mam "E: can't mount proc". Jesli odmontuje
> /emul/ia32-linux/proc/ mam: "E: Couldn't install root!".

> W google znalazlem ze moze to byc wina wersji cdebootstrapa, ale
> sprawdzalem rowniez wersje z dystrybucji sarge (wczesniej etch) i
> nadal to samo. Nie wiem co powinienem zrobic...

Mozesz sprobowac deboostrapem, ale...  to musi działać.

ii  cdebootstrap   0.3.4
ii  debootstrap    0.2.45-0

Napisz czy Ci się w końcu udało?

Łukasz Pieczara