problemy z apt

witam.
mam maly problem z apt lub tez z pakietami mianowiacie kilka pakietow
miedzy innymi apache libapache-mod-perl nie instaluja sie wypisuja
nastepujacy blad

Konfigurowanie apache (1.3.33-6) ...
expr: argument nieliczbowy
dpkg: błąd przetwarzania apache (--configure):
 podproces post-installation script zwrócił kod błędu 3
Konfigurowanie libapache-mod-perl (1.29.0.3-6) ...
expr: argument nieliczbowy
dpkg: błąd przetwarzania libapache-mod-perl (--configure):
 podproces post-installation script zwrócił kod błędu 3
Wystąpiły błędy podczas przetwarzania:
 apache
 libapache-mod-perl

szukam na googla ale nic konkretnego nei ma probowalem je usunac i
zainstalowac na nowoe na rozne sposoby wlacznie z modyfikacj
/var/lib/dpkg/status ale nei nie pomaga, nie wiem co jest grane ?