Padło su

Greetz to All!

Mam dziwny lecz niepokojący problem: padło mi su. Nie ma pliku. /bin/login też. ,,apt-get install --reinstall login'' nie przywraca ich. Próbowałem wgrać żywcem z paczki:

$su
Password:
su: Authentication failure
Sorry.

Z konsoli tekstowej nie mogę się zalogować wogóle. Wpisuje login, obojętnie jaki i po dłuższej chwili dostaję tylko

login: root

Debian GNU/Linux 3.1 main tty1

login:

Mogę się tylko zalogować przez ssh! Podejrzewałem włam, najpierw na router z niego na mój komp, ale nie wygląda na to.

-KNT
--
|      HomePage: http://195.117.74.25/~knt/ ~ Powered by Debian       |