Re: biblioteka

On Mon, Oct 25, 2004 at 04:14:39PM +0200, Marek Zakowicz wrote:

> A co powiedział
> apt-cache search libstdc++5
> ?  Nie podaje jakiś pakietów (np. o zaskakującej nazwie libstdc++5)?
> Jeśli podaje to wystarczy
> apt-get install <nazwa pakietu>
>
> jeśli nie podaje to skonfiugruj sobie /etc/apt/sources.list, potem
> apt-get update
> i powtórz to co powyżej...

Zanim następnym razem dacie taką "świetną" radę, to moglibyście
sprawdzić, że libstdc++.so.5 jest dopiero w sarge.

Marcinie, najlepiej poszukaj wersji tego programu skompilowanej pod
tą wersję dystrybucji, którą posiadasz. Jeśli Ci się nie uda, to możesz:

 - skompilować go samodzielnie (o ile masz źródła, i program da się
   skompilować pod woodym, tzn nie wymaga do _kompilacji_ nowszych
   pakietów)

 - zaktualizować woody'ego do nowszej wersji

 - zainstalować w chroocie minimalną instalację nowszej wersji Debiana
   (zapoznaj się z pakietem debootstrap) i tam zainstalować ten program

 - "na chama" zainstalować pakiet libstdc++5 z nowszej wersji (bardzo
   nie polecam)

powodzenia,

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216