Partycja fat

witam!

mam taki problem - jako user nie moge zapisywac na partycje fatową :/mnt/hd3 (jest to 750MB partycja na wymiane plikow linux<->windows,poniewaz moj MP3/HDD player ma sterowniki tylko pod windę,więc jestem zmuszony z niej korzystać nadal...). wlaczam sobie opcje chmod w MC z gornego menu dla katalogu hd3, edytuje zmiany tzn. wlaczam prawie wszystkie mozliwe opcje zapisuje i ..nic. sprawdzam a nadal nie moge zapisywac na tą partycję... jako root mam dostep do tej partycji ale jako user już nie moge na nia zapisywać-widze ja ale nie moge pisać(zrobilem $ adduser ja disk). w fstab'ie mam :
/dev/hda8 /mnt/hd3    auto,user,umask=000,rw,owner

Z gory dziekuje za wszelka pomoc!

ML