Re: sesja ssh na jednym z terminali

Heloł,
Dnia 12 października 2004 (17:33:01) Twą klawiaturę opuściły następujące frazy::

> Mam takie dziwny problem. Chciałbym żeby za każdym
> włączeniem komputera, na jednym z terminali
> odpalała się automatycznie sesja ssh do mojego
> serwera w sieci.  zupełnie nie wiem jak się do
> tego zabrać. może jakiś pakiet?

Możesz mieć problem z autoryzacją. Tutaj pomocą będzie autoryzacja za
pomocą kluczy. Np.
http://www.hlrn.de/doc_colony/ssh/index.html#id2826470

Następnie wystarczy skonfigurować odpalenie sesji ssh do danego hosta na
konkretnym terminalu, a logowanie przebiegnie bez potrzeby podawania
hasła. Działa na pewno.

--
Tomasz 'Zen' Napierala
JID: tzn@jabber.org | GG: 3880522 | GSM: 503455040