ralink 2400 wireless - reseter

Witam,
  pisalem swego czasu o jajach z rt2460, sa jakies trefne albo ja mam
  pecha (plyta bx). pod winda dzialaja ok, ale to mi niepotrzebne.

  na driverze 1.2.0 robi przy duzym obciazeniu kernel panic co
  parenascie minut. coflem sie do ver 1.1.1-b2, ten przy obciazeniu
  tak co kolo godzine nie wywala systemu, za to karta nie dziala
  (czasem swieci nawet link, ale dane i tak nie przechodza). pomaga
   ifdown ra0;ifup ra0

  napisalem prosty reseter[ugh yuck bleah proteza] (bash)
  moze komus sie przyda:   http://ns3.marek.eu.org/ra0-link-reseter

--
Pozdrawia Marek