Re: Pierwsze Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004.

Robert Rakowicz napisał.
> Krzysztof Zubik <kzubik@poczta.wp.pl> writes:
> Czesc,
> hmm, jesli by to bylo miedzy 12.07-23.07 to tez chetnie bym przyszedl :)
> Pozdrawiam/Gruß/Regards
> Robert Rakowicz
Witam.
Tak jak wczoraj powiedzialem tej nocy przygotuje zestawienie
dotychcasowych
propozycji i wysle do wszystkich grup linuxowych, z ktorych korzystam.
Bedzie roweniez Twoja propozycja jak i dzisiejsza propozycja Marcina.
Mozliwe, choc nie jest pwene, ze koledzy z Lodzi beda chcieli
pojechac samochodem chyba na poczatku lipca.
Dziekuje rowniez za dzisejsze propozycje. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0