Re: kiedy i jak sa ladowane moduly

On Sat, Jun 19, 2004 at 11:53:04PM +0200, Marcin Owsiany wrote:

> Zobacz do /var/log/boot i zacytuj te fragmenty, o które chodzi.

Odpisuje z dużym opóźnieniem ale tak to jest jak się używa konta na
onecie.
Logi są wyjątkowo skąpe jeśli chodzi o informacje związane z tym
problemem. /var/log/boot nie istnieje.
Jedyne informacje to te które podaje kernel w dmesg a potem przy
przetwarzaniu /etc/modules raportuje po kolei dla wszystkich pozycji,
że moduł załadowany.

Chciałbym odzyskać panowanie nad tym co ładuję zastanawiam się co może
powodować taki stan rzeczy.

1) initrd? (Debianowe kernele instalowane w Debianowy sposób)
2) plik map w lilo.conf (w logach krzyczy że map jest dla kernela 2.4.26 a nie
dla 2.6.6?)
3) coś w rcS? wydaje mi się że wszystkie podejrzane skrypty
weliminowałem.

--
SirEx