Re: Mozilla i problemy z czcionkami

Cytowanie Kamil Strzelecki <esack@IDONTLIKESPAM.dharma.one.pl>:

> 404. SOA#1 :(
> u mnie czcionki wyglądają jak u ciebie gdy oglądam je przy powiększeniu
> ustawionym na 75% oryginalnej wielkości. Po prostu za małe masz te
> literki! zadbaj o swoje oczy! :)

No ja mam wyswietlanie czcionek ustawione na 100%, owszem moge to zwiekszac
recznie ale wtedy jak sobie wejde np na wp.pl to bede mial znowu za duze
czcionki i sie cala strona bedzie rozlazic, takie ciagle zmienianie wielkosci
jest na dluzsza mete wkurzajace :(

Ja znalazlem jedno rozwiazanie tego problemu, znajduje sie tutaj:
http://www.mozilla.org/unix/customizing.html#fonts

Problem w tym ze to dotyczy RedHat'a i ja nawet nie mam takiego katalogu jaki
oni tam kaza usunac, wogole dziwne to rozwiazanie, wywalac katalog z fontami
zeby sie zaczely dobrze wyswietlac :)

Z pozdrowieniami
Rafal