kde-3.2 i sieciowka z nforce

Witaj!

  Mam problem z KDE 3.1.2. Gdy laduje modul sieciowki (nvnet.o) przy
  starcie systemu to wchodzac do Xow musze baaaardzo dlugo czekac az
  sie zaladuje KDE. Problem znika jak wylacze modul sieciowki - wtedy
  KDE laduje sie blyskawicznie. Co moze powodowac ten problem ?

  Mam Xy 4.3.0-4 (na 4.2.1-10 i -9 to samo), kernel 2.4.25, i drivery
  nvidii: NVIDIA_nforce-1.0-0261.tar.gz
  Sprzet: pl.gl. Epox 8rda+ i sieciowka wlasnie zintegrowana z tym
  ustrojstwem (wg instrukcji: RTL8201Bl PHY)

  Dzieki z gory za wszystkie sugestie :)

--
Pozdrowienia,
 Marcin                          mailto:vulthoom@pf.pl