Re[2]: modem PENTAGRAM Hex2 56I V.92

Monday, January 19, 2004, 12:08:50 PM, napisałeś:
> Po zainstalowaniu sterownika (hsfmodem) mam  go na
> /dev/ttyHSFO (z symlinkiem na /dev/modem).
Mam dokładnie to samo ;)

> Po zainstalowaniu trzeba uruchomic hsfconfig, ktory robi wlasnie
> symlinki, ustawia domyslny kraj itp.
Zapomniałem napisać, ale oczywiście uruchomiłem hsfconfig (jeszcze
przed instalacją wvdial i ppp). Wyrzucił tylko komunikat, że nie ma
wersji precompiled dla mojego jajka, zapytał się ścieżkę do C headers do jaja i
poszedł dalej ;)

> Moze to jest problem w konfiguracji albo w wersji sterownika?
Ja mam hsflinmodem-4.06.06.02.tar.gz

A jak włączałęś wvdialconf to wykrywało twój modem??

Dodam, że modem jest wykrywany, o czym może świadczyć wynik wydania
polecenia lspci.
Ale mimo to wvdialconf go nie "widzi" podczas konfigracji ;(
pppconfig tak samo.

wvdial się pyta, czy ustawiłem urządzenie przy pomocy setserial, ale
nie specjalnie wiem jak tego użyć, bo wszystko wydaje się być OK.

Podczas łączenia słychać dźwięki łączenia się. Zresztą z tego

--> Carrier detected.  Waiting for prompt.
 WITAMY W INTERNECIE TP
Serwery DNS 217.98.20.34, 217.98.63.164,
Nasze strony www: www.telekomunikacja.pl, www.tpnet.pl
Exiting shell, and starting PPP session.
--> Hmm... a prompt.  Sending "password".
~[7f]}#@!}!}!} }8}!}$}%\}"}&} }*} } }%}&2{[04][7f]}'}"}(}"}$B~
--> PPP negotiation detected.
--> Starting pppd at Sun Jan 18 16:56:37 2004
--> pid of pppd: 424
--> Disconnecting at Sun Jan 18 16:56:38 2004
--> The PPP daemon has died: Fatal pppd error (exit code = 1)

wynika, że modem się połączył i rozłączył po próbie identyfikacji ;(
I co właściwe oznacza ten "error code = 1" ???
--
Pozdrawiam,
Łukasz Milewski        (milewski7@wp.pl)