Re: Najwięcej dziur w Debianie?

On Thu, 08 Jan 2004 10:18:55 +0100
Mikołaj Menke <clauz@pf.pl> wrote:

>  Taki oto link dostałem: http://www.theinquirer.net/?article=13420
>  Komentarze, przemyślenia i polemika mile widziana.
Tu nie ma co patrzec na dziury (w liczbie debiana) - gdyz sa tam liczone
poprawki do wszystkich pakietow (to tak jak by liczyc poprawki do calego
softu dla windows'a).
Choc musze przyznac ze od poprzedniego roku Debian coraz bardziej i
bardziej sie pograza...
Pomijajac koszmananie dlugi czas wydawniczy (nie ma tlumaczenia ze
trzeba cos poprawic - po prostu jak widac metoda zawiodla i trzeba ja
zmienic)
Unstable ktore mialo byc polem do testowania nagle stalo sie kolejnym
elementem w ewolucji i powstal experimental (po jakiego grzyba!!!).
Toleruja cala mase ludzi ktorzy chca "dopieszczac" swoje pakiety - nie
ma w tym nic zlego - ale "pakiet" nie jest programem i kretynstwem jest
trzymanie - chocby xfree 4.2 przez tak dlugi okres czasu, kiedy 4.3
dawno juz sie zestarzal i niebawem bedzie 4.4 (a nie sa to zmiany
bagatelne).
Kolejna sprawa to ze od wakacji masa pakietow wychodzi walnietych (w
unstable) - nie wiem czy jest to "czyjas" wina - ale jest to denerwujace
- w porownaniu do wczesniejszych lat...

Coraz bardziej trace "zaufanie" do debiana - ale niestety nie ma
konkurencji ;)) (wiem - brzmi smiesznie, ale przyzwyczajenia gora)

Pozdrawiam
--
Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)