Re: Debian i plyta ASUS a7n8x

* pszemaz <pszemaz@wp.pl> [2003-12-19 16:24]:
> Zalezy mi jednak by wykrylo ktorac z tych na plycie glownej.
> Czy ktos moze mi doradzic co zrobic z tym fantem?
Od wersji 2.4.21 kernela (jeżeli dobrze pamiętam) powinien wykryć
automatycznie 3Com'a, do wcześniejszych potrzebny jest mały patch:
http://home.t-online.de/home/Johannes.Deisenhofer/asusa7n8x_3com.diff

Do obsługi karty nvidi jest sterownik producenta. Tej karty jeszcze nie
próbowałem uruchomić.

Pozdrawiam

--
Grzegorz "Silk" Sobański           http://www.megatokyo.com