Re: AC97

On Fri, Dec 19, 2003 at 10:40:25AM +0100, Jaworscy wrote:
> Mnie udalo sie uruchomic kodek via AC97 bez sterownikow ALSA.
> Probowalem, ale chyba poszlo cos nie tak. Sprobowalem jeszcze raz

Nie polecam, mam dzwiekowke AC97 i pod OSS denerwowala mnie bardzo
slaba jakosc dzwieku (w porownaniu np. z Windows). Po wlaczeniu ALSY
wszystko dziala jak nalezy.

> jadro i dziwne, ale skompilowane jako moduly sterowniki dzwieku nie
> dzialaja. Natomiast wkompilowane ( built -in ) w jadro graja az milo.

Moze to i glupie pytanie, ale czy zaladowales te moduly?
Sprobuj (nazwa modulu z pamieci, wiec lepiej sprawdz):

modprobe via82cxx

Pozdrawiam
Adam

--

  _.|._ |_  _.   :  Adam Byrtek /alpha               alpha@debian.org
 (_|||_)| |(_|   :                                   pgp 0xB25952C0