Re: jak przerobic vfat na ext

On Sun, Nov 23, 2003 at 07:48:12PM +0100, Piotr Trochymiak wrote:
> Witajcie,
>
> W jaki sposób pod Woodym zamontowac na stale partycje vfat?
>
> dodam ze juz probowalem uzyc mkfs.ext2 ktorym  to mialem zamiar
> przerobic partycje na linuxowa ale nic z tego nie wyszlo. Postanowilem
> wiec zamienic w tablicy dysku partycje z fat na ext pod msfdiskiem ale
> fdisk mi powiedzial ze nic z tego nie bedzie bo to partycja Primary. tak
> wiec mam problem jak przynajmniej udostepnic w pelni partycje dla
> zwyklego usera aby tam mogl swobodnie zapisywac i czytac pliki, oraz aby
> [...]

ja mam taki wpis w /etc/fstab

/dev/hda5       /magazyn1       vfat    defaults,showexec,umask=000     00

u mnie dziala, user moze wszystko

Dziwne, ze fdiskiem sie nie dalo przerobic. Ja bym zrobil kopie danych,
potem usunal partycje fdiskiem i zrobil na nowo linuksowa

Pozdrawiam

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |