samba 3.0 i wiele serwerow (sieci)

Hello debian-user-polish,

  wiem wiem offtopic :( ale googluje i cos nic nie moge znalesc :(

  jest taki problem
  mamy 4 sieci (z niezaleznymi laczami) spiete za pomoca 3 lana (przez
  routerki ...) i jedna za pomoca modemu (wpietego do routerka)
  oczywiscie wszystkie serwy to debian :D

  a problem taki
  chcielibysmy zeby te sieci sie widzialy (niestety jakos nikt sie za
  to nie chce wziasc :(..) ja sie wziolem (mam dostep do 3 serwerow)
  i tak kombinuje ...

  kazda siec ma serwer z opcja

  wins support=yes  #(bo kazda ma klase ip + maskarade swoja)

  a pozniej zeby to sie widzialo miedzy sieciami opcje

  remote browse sync = ip serwerow pozostalych sieci
  remote announce    = ip serwerow pozostalych sieci

  no i oczywiscie nie chce to dzialac :(
  znaczy cos tam niby dziala bo ja ze swojej sieci widze faktycznie
  druga siec (komputery jej grupy roboczej) ale wejsc juz do zadnego
  nie moge ... nie liczac samego ich serwera

  routing mamy miedzy soba w pelni dzialajacy (tez troche to zajelo)

  czy ktos ma jakis pomysl albo gdzie moge cos sie wiecej dowiedziec ?

--
Best regards,
 PLum                          mailto:pl_um@go2.pl