Re: PAM.D + autoryzacja proftpd i poczty

> Serdecznie Was witam :)
>
> Mam takie oto pytanie. Co muszę zrobić w PAM.D i w innych
> zainstalowanych serwerach (proftpd, pop3) na tym komputerze, żeby
> autoryzacja proftpd odbywała się poprzez plik /home/ftp/users, a
> autoryzacja do poczty (pop3) porzez plik /home/poczta/users. Proszę Was
> bardzo o pomoc i jeśli możecie to napiszcie mi też, gdzie mogę znaleźć
> jakiś dobry opis autoryzacji PAM.D.

ja mam cos takiego. w /etc/pamd/ sa rozne pliki. nie wyraziles
sie zbyt scisle co do pop3, bo serwerow poczty pop3 jest cale mnostwo,
i one zwykle uzywaja roznych plikow.

np. dla serwera ipop3d istnieje w tym katalogu plik pop .
oto przykladowa zawartosc po modyfikacji:

#%PAM-1.0
# oryginal
#auth     required       pam_unix_auth.so
#account         required       pam_unix_acct.so
#password required      pam_unix_passwd.so
#session  required      pam_unix_session.so
auth     required       pam_pwdfile.so pwdfile /etc/local/mail-passwd
####account  required       pam_pwdb.so
account  required       pam_unix_acct.so
#password required       pam_pwdfile.so pwdfile /etc/local/mail-passwd