Re: your mail

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że spioszek napisze:

> mam małe pytanko: czy trudno będzie mi się przestawić z linuksa mandrake 9.1
> na Debiana?

Zależy, do czego jesteś przyzwyczajony. Mi np. nie było trudno przejść z RH
na Debiana,

> czy w debianie istnieje środowisko graficzne KDE?

Tak.

> czy debian jest dobrze spolszczony?

Jeśli chodzi o KDE, czy większość pakietów, to zaryzykowałbym
stwierdzenie, że tak samo jak i Mandrake (tzn. tak jak
oryginalne źródła, tak skompilowany program włożony do dystrybucji
Mandrake i skompilowany program włożony do dystrybucji Debian).

Na wszelki wypadek dodam, że o wyjątkach, które _na pewno_ się znajdą
wśród n tysięcy pakietów nie mówię.

Pozdrawiam

--
Jacek Kawa   **Respond with massive ignorance when
            that is your only weapon. [F.Herbert]**