Re: Przesiadka

> Przyznam sie, ze nie instalowalem z dyskietek i nie wiem :(

najlepiej miec dwa kompy i jedna _sprawna_ dyskietke, bo obrazow do
'wypalenia' na dyskietke bedzie paredziesiat.

> "Najnizszy" sprzet na jakim dzialalem to P75 (albo nawet nizej)- 24 mb

ja tam spokojnie odpalalem slinka :), potato, i woodiego na 486 DX4/100
16mb ramu - dzialal bez zarzutu. jesli masz gdzies taki spzret, to warto
chociaz dla zabawy zobaczyc, ile taki komputer jest w stanie zrobic :)

--
Tomasz Kotecki <elb@indyw.most.org.pl>