Re: gcc-3.3 i kernel 2.5

On Fri, 20 Jun 2003 09:56:36 +0200
"SharyWilk" <mvertigo@retsat1.com.pl> wrote:

>   Hmm, a można ku przestrodze prosić o odpowiedź jak?
> Też będę chyba musiał nowe 2.5 skompilować i dobrze będzie
> to wiedzieć :)

Jak przekonfigurowałem X'y to system w ogóle przestał startować. Ale udało
się na szczęście, przy pomocy Knoppixa, naprawić błędy.

Co do patcha na sterowniki do kart nvidii, to można go znaleźć na stronie:
http://www.minion.de
Poza tym wszystkim, którzy zamierzają się przesiąść na 2.5, polecam:
http://www.codemonkey.org.uk/post-halloween-2.5.txt
No i starajcie się używać zawsze najnowszych kerneli.

Karol

--

|       Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>	|
|       JID: narel(at)jabber.org           GG: 2786028	|