Re[2]: route balancing vel bgp - chyba troszke inny problem

Hello Radosław,

Saturday, June 14, 2003, 12:49:14 PM, you wrote:

> EQL, iproute. www.lartc.org
> ewentualnie mój wykład debian.black.pl/lgul/28/

super, to dokladnie to czego potrzebowalem aby rozwiazac problem ruchu
wychodzacego, ale mam
pytanie - czy jak padnie wyjscie na swiat jednego z providerow, ale
bramka bedzie odpowiadala, to czy caly ruch automatycznie bedzie
wychodzil przez drugie lacze?

Jeszcze pozostal problem z ruchem
przychodzacym - czyli (o ile pamietam) wpisami w strefe 2 numerow
IP... bede googlowal dalej ale jak ktos by mial pod reka jakis URL czy
cos to bylbym wdzieczny.

--
Best regards,
 Leaf                            mailto:leaf@cyb3r.org