Re: Minispotkanie linuxowe. Wstepna propozycja.

Dnia Wed, Jun 11, 2003 at 03:52:27PM +0200 Rafal Czlonka napisał/a:

> Jeśli chodzi o centrum to oczywiście popieram, ale bliżej Łodzi ;-)
popieram popieram ;), warszawa już bliżej Łodzi, ale może gdziś na neutralnym
gruncie? może w połowie drogi? autkiem i pociągiem godzinka - myślę
o skierniewicach - jakieś spotkanko nad zalewem - latem pewnie będą tam
namioty z piwkiem, można jakiegos grilla odpalić, popływać sobie rowerkiem
wodnym albo kajakiem...

co wy na to?

pzdr
yanek

--
,,Weź przeczytaj chociaż jeden dokument o systemie DNS.
  Bo odnoszę wrażenie, że wiesz o tym tyle co ja o hodowli świń.''