Re: Karty ATI

Witaj Marek,

Monday, June 2, 2003, 5:38:06 PM, napisałeś(aś):

MC> Witajcie

MC> Mógłby mi ktoś napisać jakie karty graficzne ATI pracują pod Debian
MC> bez kompilacji jakichś dodatkowych sterowników? To znaczy żeby odrazu
MC> po instalacji xserver-xfree86 działała dobrze. Bo mam problem z
MC> GeForce4 MX 420. Nie wiem jak doistalować w nim sterowniki. Podobno w
MC> NVIDI sterowniki są tylko do GeForce, GeForce2 i GeForce3, lecz do
MC> GeForce4 trzeba już je jakoś wkopilować, lecz nie wiem jak. Dlatego
MC> chciałbym wymienić na ATI, tylko nie wiem na jaką. Pomóżcie!!!

MC> Pozdrawiam
MC> Marek Chrobak
> [...]

GeForce4 MX 420 to tylko z nazwy jest G4 tak naprawde to g2
wiec moze to tu popelniasz blad i ci X'y nie dzialaja?
a ja podstawowy problem z X'ami jaki mialem to monitor
glwonie dzieki Knoppix'owi udalo mi sie je uruchomic

--
z poważaniem,
 Łukasz                            mailto:lukasz.wojcik@kpr.med.pl