Re: Filtrowanie poczty

On Wednesday 12 of February 2003 17:48, Tomasz T. Ciaszczyk wrote:
> [...]
> : > program ten nie posiada opcji filtracji (i z tego co twierdzi
> : > twórca to takowej nie będzie). Mam zatem następujące pytanie: Jak
> : > filtrować pocztę na zdalnym koncie, tzn. przed pobraniem poczty?
> :
> : np. procmail, baaaardzo elastyczny
>
> Z tego co widze, to on chcial na ZDALNYM a nie na koncie ktore sciaga
> poczte.
> Nie pamietam, ale WP czy Interia maja mozliwosc filtracji maili (nie
> wiem na pewno, bo nie uzywam).
>
> Jezeli faktycznie nie umozliwiaja, to niestety, ale bedziesz musial

hotmail.com napewno posiada taką opcję ;-) [tak tak - m$ ;->
ale posiadają], a co do filtracji z konta pop3, to niektóre mua
posiadają takowe opcje już w sobie (np. kmail) albo można się
posiłkować czymś w rodzaju: http://mailfilter.sourceforge.net/
(ogólnie używając google można znaleźć tego typu programów
o wiele więcej ;-))

Pozdrawiam, Adam.
--
.-[phantom at networkweavers dot net]--- --  -  .   .
| Adam Kruszewski  :: unix system administrator
. key fingerprint  :: E33C 45AC D0B2 41BB 845F
.                     CC05 62AE 2CED AC10 BFA4