szuflada

czesc!

Mam takie pytanie.
Słyszałem że jest możliwoś podłączenia szuflady do serwer, jednak to nie wymaga wielkiego wysiłku, jednak zapytuję czy można w czasie pracy serwera z szuflady wyjąć dysk, tzn odmontowac jak też zamontowac i fizycznie odłączyć od zestawu.. Jeżeli jest taka możliwość proszę po podanie źródeł gdzie mogę na ten temat zasięgnąć informacji. Może ktoś z grupowiczów jest w podobnej już wyjasnionej sytuacji..

ps. koles mi mówił ze podobno trzeba podczas montowania podawać takie dane jak: licza głowic, ilosci bloków, cylindrów itd.

Zdrówka !!
pepson