Re: chmod

On 5 Jan 2003, Tomasz Kotecki wrote:

> ja mialem podobny problem, tyle ze pliki chcialem miec na 640 a katalogi
> na 750, w koncu napisalem skrypt w perlu, ktory robi to za mnie. jesli
> chcesz, moge Ci go podeslac.

a nie mozna prosciej :), np.

find /katalog -type d -exec chmod a+rx {} \;

zmieni wszytskie katalogi (opcja -type d), i wykona na tak znalezionych
plikach(katalogach) polecenie chmod a+rx {} \;
gdzie {} \; reprezentuje wlasnie ten plik (katalogk)

jesli chcesz cos ze zwyklym plikiem to type -f (od file :)

tomcio

tomasz grzegorz zaborowski  --/-- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /-------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl
zabora@ift.uni.wroc.pl      /-----------------------------[  071 3759402
---------------------------/-PHP-JAVA-SQL-CGI-HTML-UNIX-SECURE-NET-AMIGA