IRC

Witam.
Chcialem przyspieszyc laczenie sie u mnie na serwerze z ircem.
Czy jest sposob tunelowania polaczenia z serwerami irca. Nie chodzi mi o
bnc. Chodzi mi o to, ze gosc zamiast wpisywac np. poznan.irc.pl
wpisuje ip serwera localnego i laczy sie bezposrednio z irc serwerami. Moj
serwer podtrzymuje caly czas polacznie z ircnetem.
Kiedys cos podobnego widzialem na FreeBSD. Ale juz nie pamietam jak gosc to
zrobil i nie mam z nim kontaktu :(
Czy moze postawieni serwera irc i odpowiedni conf rozwiaze ta sprawe? Na
podlaczenie mojego serwera do serowerow ircnet nie ma co marzyc po 1 za
wolne lacze SDI, po 2 to marzenia :)

pozdrawiam
Pawelek L.
http://www.sdi-slichowice.one.pl