Re: archiwizacja logow, jak?

> Hello ,

>   i znow banalne pytanie, choc nie wiem za bardzo jak to ugryzc....

>   mam logi z exima np tutaj: /var/log/exim

>   sa w tym katalogu pliki

>   panic.log
>   main.log
>   reject.log

>   i teraz nie wiem jak powinien wygladac skrypt odpalany w cronie
>   ktory  by archiwizowal aktualne logi do odpowiedniego pliku i
>   pakowal gzipem, lub bzipem2 (najlepiej) do:

#!/bin/bash
date=`date +%y.%m.%d`
cd /var/log/exim
cp panic.log panic.$date.log
#[z reszta plikow to samo]
echo > panic.log
#lub jakis inny sposob wyczyszczenia pliku
tar -zxf panic.$date.log panic.$date.tar.gz

Z tego co sprawdzilem na szybkiego dziala.
Oczywiscie reszte plikow musisz potraktowac tak samo.

--
Paweł Kowalski
argail@histeria.pl