Re: problem z newsami ...

Witajcie.

Od razu pragne podziekowac za pomoc.

> Zapytaj swojego providera o w³a¶ciwy serwer news (tam gdzie stoi woody nie
> ma zapewne sieci z Polpaku).

Tam gdzie jest woody to jest siec od niezaleznego operatora ktory nie
korzysta od TPSy, ma wlasne sieci, ma wejscie do telia net(to na swiat).
Konkretniej jest to firma ProFuturo w Krakowie.
Lacza dobre ale za.... drogie.

Co do RevDNS ... hmmm nie mam rev dns ale na potato rowniez go nie ma.
Zatem to chyba nie to.
Dlaczego nie ma ? O ile dobrze rozumiem dzialanie DNSu musieliby u
probvidera zrobic jakas delegacje abym sam odpowiadal za RevDNS. U mnie
zas musialoby byc cos jak
moje.IP.od.konca-addr.arp	PTR	cos tam
(pisze cos tam bo przyznam ze nie wiem jak to sie robi dokladnie. nigdy
tego nie potrzebowalem jakos).

Co do pytania sie providera (profuturo) o wlasciwy serwer news ... hmm
zapytam.

Pozdrawiam i dzieki za pomoc :)
Marcin.