Re: apt-get update nie update'uje

On Thu, Sep 05, 2002 at 10:35:58PM +0200, Marcin wrote:

> Witajcie to znowu ja. (ja zadalem to pytanie)

>  [...]
>
> Ok. zalozmy ze bym to zrobil.
> Sadze ze to jest bardzo zly pomysl.
Zlym pomyslem jest zostanie przy potato.

> Przy zmianie sources-list z potato na stable wyskakuje bardzo duzo
> pakietow do zaaktualizowania.

Nalezy sie tylko cieszyc. Sam pisales (o ile nie pomylilem) ze
chesz miec nowa wersje php.

> Duzo tez jest "kept back"

	apt-get dist-upgrade
radzi sobie z pakietami ktore sa w apt-get upgrade jako kept back oznaczone.
A jesli by sobie nie poradzil zawsze mozesz potem zrobic:
	apt-get install pakietktorybylkeptback
wtedy apt zainstaluje dany pakiet rozwiazujac rozne
skomplikowane zaleznosci, lub poda Ci dlaczego nie moze
danego pakietu zainstalowac.

> Jezeli puszcze aktualizacje to zwale konfiguracje !
> Bedzie wtedy mnostwo roboty :(

Wiecej roboty bedziesz mial jak ktos ci zlamie to potato
i bedziesz musial stawiac wszystko od nowa.

> Poza tym - tak nawiasem - Potato jest wspierany tzn zmienia sie - nie
> pojawiaja sie na niego nowe wersje oprogramowania ale sa latane stare.
> Moge sie mylic ale tak mi sie zdaje.

Czesciowo sie mylisz :). Potato jest wspierany - to prawda, ale bedzie
wspierany jeszcze tylko przez w miare krotki okres. Jego status
obecny to jest old stable - czyli poprzednia stabilna wersja. Natomiast to
samo o czym piszesz - czyli "nie pojawiaja sie na niego nowe wersje
oprogramowania ale sa latane stare" dotyczy wlasne wszystkich wersji
stable - czyli obecnie woodiego.

--
Przemyslaw Swiderski
Departamet Infrastruktury Informatycznej - Dzial Transmisji Danych