Re: OFFTOPIC: Halasliwy komputer.

By³o to tak, Tue, Jul 02, 2002 at 03:01:18AM +0200 Marcin Sochacki napisa³ do mnie co¶ takiego:

> To podobno niezalecane, po przy awarii wiatraczka to moze spalic plyte.

> Ostatnio tak podlaczylem wiatrak w zasilaczu i roznica w halasie
> kolosalna. Nie ma problemow z kreceniem, tyle ze wolniej chodzi.
> W zasilaczu i tak nie ma to wielkiego znaczenia.

Przedstawie wam rozwiazanie mojego kolegi (widzialem, slyszalem, dzila :)
Wypchal on po prostu komputer gabka (bodajze z siedzen z duzego fiata ;] ),
aby komputer sie nie przegrzewal, zprawej strony obudowy wmontowal tube na
koncu ktorej jest wiatrak, i po sprawie, komputera prawie nie slychac...

--
-|  _                  _              |-+-=[ olej@pentagon.eu.org ]=-