Re: jądro 2.4

Widze, ze sytuacja robi sie napieta, wiec moze wyjasnie pare spraw. Po
pierwsze nie obrazam sie, jak ktos bluzga na Linuxa i sam robie to dosyc
czesto. Wkurza mnie tylko jak ktos siedzi tylko i mowi, ze Linux to syf i
kiedy zrobia wreszcie to, a tamto, a sam nawet nie sprobuje nic
zmienic. Proponowalem FreeBSD z prostej przyczyny - sam uzywam czasem i
jezeli chodzi o zastosowania serwerowe mam wieksze zaufanie. Slyszalem
zreszta jakis czas temu o planach stworzenia Debian GNU/BSD ale nie wiem
co z tego wyszlo. Co do wypowiedzi Michala P. jedyne co mnie wkurzalo, to
calkiem bezpodstawne mieszanie Linuxa z blotem. Prosta sprawa jest ze
czesc rzeczy nie dziala, ale samo mowienie ze to syf, to lekka
przesada. Ostatecznie nawiazujac do systemu pracy nad jadrem - kazdy moze
sciagnac zrodla i poprowadzic alternatywna dla Linusa galaz
jadra. Wystarczy sie wybic. ;) Swoja droga uwazam ze to, w jaki sposob
prowadzone jest teraz jadro nie moze sie dobrze skonczyc. Ale nowy, lepszy
system pracy sam sie nie wymysli i nie stworzy. Dobra, zeby nie zanudzac -
Linux nie jest rewelacyjnym systemem do wszelkich zastosowan, ale jezeli
zdechnie to tylko i wylacznie wtedy gdy wszyscy zamiast robic cokolwiek
beda na niego narzekac.

A tak swoja droga, w jakim stadium dzialalnosci jest juz HURD? Jakis czas
temu sie tym zainteresowalem, ale z braku czasu poszlo w zapomnienie, bede
musial chyba odswierzyc wiadomosci...

krst.

PS:

On Sun, 16 Jun 2002, Michał Pasternak wrote:
> Witam w moim killfile.

ojejej...