Re: ppc (bylo Re: mirrory)

on 8-05-01 13:34, Maciej Matysiak wrote:

> heh, ja mam na klonie: umax c500 (603e/180) z 80mb :)

No to prawie to samo, procek się zgadza, tylko RAM-u masz 2 razy więcej ;))

> claris? nisus? ;)

Symantec Greatworks :D

> hm. jak 'na jednej konsoli macos a na drugiej iksy'? mowisz o mac-on-linux?
Dokładnie.

> jesli tak, to chodzi znosnie na takiej maszynce? heh.

Pisać tekst się daje normalnie, jak w czystym MacOS, chyba że puszczę jakąś
(jakieś) kompilację, wtedy piszę z przerwami (ale też się daje) ;)) Nie
testowałem jeszcze równoczesnych robót w X-ach, typu obróbka fotki w Gimpie
(w sumie tylko do tego mi potrzebne), no i oczywiście nie Gnome czy KDE,
tylko Blackbox (zamierzam jeszcze sprawdzić IceWM).

--
Pozdrawiam
Jarek