Re: Μετάβαση από Ubuntu σε Debian

On Thursday 02 July 2009 08:37 Γιώργος Πάλλας wrote:

> Εξηγήστε μου κι εμένα που χρησιμοποιώ τόσα χρόνια μόνο debian
> testing, γιατί χρειάζεται κάποιος pinning; Εμένα γιατί δεν μου
> έχει χρειαστεί;
>
> Γ.

Καλημέρα.

Γιατί για παράδειγμα κάποιος γράφει τη διπλωματική του, καίγεται ο
κώλος του και ξαφνικά σκάει το KDE4 στο testing. Ενώ το μηχάνημα
τρέχει άψογα με το μέχρι τότε configuration δε θέλει με τίποτα να
κάνει upgrade :)

Πάντως το testing όσο το είχα το αγάπησα. Σπανιότατα προβλήματα που
διορθώνονταν σε 1-2 μέρες με καινούριο upgrade αν δεν προλάβεις να
τα λύσεις μόνος σου.

Με το debian έμαθα πολλά (πολύ περισσότερα απ' ότι φαντάζομαι με το
ubuntu). Επίσης, πάρα πολλά (αν και outdated σε κάποιο βαθμό) έμαθα
από το "The Debian System" του Martin F. Krafft. (χμ...κάποτε
πρέπει να το τελειώσω).

Ubuntu LTS έχω εγκατεστημένα στα μηχανήματα των γονιών μου και της
αδελφής. Τα δικά μου τρέχουν όλα debian.

Γιώργος