Re: Hoe een Android device beter te mounten

Cecil Westerhof:
> Als ik een Android via USB koppel, dan is deze via de command line
> bereikbaar via: ....

Ben je ook op de hoogte van de mogelijkheid om de verbinding via WiFi te
laten verlopen? Op je Android-toestel installeer je dan een ftp-server,
zoals deze:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dannymichaeli.ftpserverplus

Mits je toestel via WiFi met dezelfde router verbinding heeft als de PC,
kun je er op de PC dan eenvoudig met een ftp-programma bij.
Zelf vind ik dit vele malen handiger en sneller dan via een kabel.

Vele bestandsmanagers hebben bovendien de mogelijkheid van ftp, en dan
gaat het uitwisselen van bestanden met je toestel al net zo eenvoudig als
met andere directories.