Re: Daisy links

Ik heb de bibliotheek op orde en volgens mij doet de gui het ook (kan ik
niet testen omdat ik geen DTB heb). Je kunt ze hopelijk binnenkort
installeren vanaf:
https://launchpad.net/~paul-climbing/+archive/testing-area

Ik ben het met de opmerking van Vincent eens dat het een project is dat
waarschijnlijk niet 100% af is. Volgens mij is het een afstudeer project
geweest van 4 studenten die er sindsdien niets meer aan hebben gedaan.
Maar misschien heb je geluk en doet het wat je wilt.

Overigens was ik niet onder de indruk van die ander web-sites.

Veel plezier
Paul